maandag 29 augustus 2011

Bloemenpracht










Omdat ik morgenochtend mijn verjaardag vier voor een aantal vriendinnen, (was in de vakantie jarig en dan zijn ze er niet allemaal) wil ik altijd graag verse bloemen of iets moois van de bloemist neerzetten.
Maar toen bedacht ik dat er bij schoonmoeder thuis heel veel hortensias staan en die nu prachtig van kleur zijn. Echt er staan er zooooveel dat deze paar, die ik van haar mocht knippen, echt niet gemist worden.
Samen met de oude druivenranken staan ze prachtig in de grijze vazen. Ik weet het, het is al een beetje herfstig maar het weer is er tenslotte naar.

Fijne week iedereen,
Groet Judith.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Judith,
    Ik vind je vazen met hortensia's prachtig. Ik wens je een heel fijne verjaardag. Nog heel veel jaren erbij hoor...
    Heel fijne dag gewenst met hopelijk wat mooier weer,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIGGGG ...mijn ding tuinvazen heerlijke post kan er zo van genieten ,en natuurlijk nog gefeliciteerd een fijne dag gewenst ......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze staan prachtig...heerlijk zo'n schoonmoeder die een tuin vol heeft..mijn schoonmoeder kwam toevallig gisteren ook met bosje hortensia's uit haar eigen tuin! Ik wens je een gezellige dag morgen en alsnog van harte!\liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige en warme banner heb je. En ook een leuke blog. Bedankt dat je even langs kwam, ik ga je volgen.

    groetjes en een fijne dag
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen