zondag 11 augustus 2013

VERWEND

Vorige week was ik jarig en ben ik erg verwend!
Van man  en kids kreeg ik een nieuwe klok. De oude liep niet meer en dus mocht ik zelf een nieuwe uitzoeken, want ja dat is best lastig natuurlijk. Ook kreeg ik mooie nieuwe drinkglazen en een gave sjaal.
Het vriendinnetje van Jasmijn kwam 's morgens glunderend met een groot pak, waarin deze leuke ladder zat, gemaakt door haar vader! Die kennen mijn smaak ook wel!
De glazen flessen bovenop de kast zijn een cadeau van mijn lieve schoonzus.
 
 
 
 
Zoals jullie kunnen zien is er één van de stoelen van bij de eettafel naar de zithoek verhuisd, omdat de houten bank bij de tafel ook klaar is staan er nu drie stoelen aan de ene kant en de bank aan de andere kant. Als het nodig is kunnen we de vierde stoel dus bijschuiven.
De klok is van ijzer en een stukje groter dan de vorige! Super stoer vind ik 'm.
Stoor me nog wel aan de thermostaat maar die is nu eenmaal nodig.
 
 

 
Voor ons zit de vakantie er weer op, We hebben echt geweldig mooie weken gehad met veel stranddagen! Iedereen die nog vakantie heeft, Geniet ervan en voor iedereen die weer aan de slag gaat, Succes!
 
Groeten Judith.




14 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd!
    Jij bent idd goed verwend, die ladder vind ik ontzettend mooi!!
    Hij staat geweldig naast je grijze kast.

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeaus! Vind de trap en de klok echt heel mooi staan in je kamer :-)

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd dan maar!!
    Je hebt superleuke cadeaus gekregen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige spullen gekregen en dat ze zo goed je smaak kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf cadeau, die fraaie ladder! Alsnog van harte gefeliciteerd, ik zie dat je flink in de watten bent gelegd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke cadeautjes heb je gehad, dat laddertje vind ik super gaaf.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, en die klok is supergaaf.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie cadeau's de ladder is prachtig !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moooooooooooooooiiiiiiii !!!
    En nog van harte gefeliciteerd !

    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk als je jarig bent en de 'gevers' weten waar ze jou blij mee kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die trap is echt geweldig!!! En verder heb je prachtige cadeaus gekregen, die je mooie huis nog sfeervoller maken!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, vrienden zie je zo goed kennen dat ze precies de juiste cadeaus mee nemen..;-))

    geniet er van!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijke verwennerij en niets fijner dan mensen die je smaak kennen, dan kan je het een mooi plekje geven!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd! Mooie klok is het geworden. En wat een leuke cadeaus heb je gekregen. Het trapje staat er ook leuk, komt er nog een plaid overheen te hangen of iets anders?
    Fijne zondag nog!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen