dinsdag 27 september 2011

Appeltjes



Vorige week kreeg ik van de buurman bij ons achter een grote tak van de malusappeltjes.
Vanuit het achterraam zie ik de twee boompjes staan en ze zitten echt bomvol appeltjes, prachtig gezicht!
De tak ligt op een klein steigerhouten bankje. heerlijk vind ik het om natuurlijke materialen in huis te halen voor decoratie, en dat kan weer volop in deze tijd van het jaar!

Veel zonneschijn voor iedereen! het belooft weer heerlijk te worden.
Geniet ervan,

Lieve groet Judith. 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze he .... je kan er leuke potjes mee maken .... zinken potje met wat oase wat mos en dan steek je ze vol met malusappeltjes op een prikkertje ..... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,
    Wat heerlijk, die appeltjes, ze zien er uit om in te bijten, maar zijn ze dat eigenlijk wel... eetbaar? In ieder geval een heel mooie decoratie. Bijzonder mooi gecombineerd met het stoere hout van je bankje...
    Ik wens je een heel fijne middag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik heb dit weekend een heleboel malusappeltjes meegenomen uit Brugge, superdecoratief zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige tak. Mijn boom hangt ook helemaal vol appels.
    Fijne avond,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe mij ook zo'n achterbuurman...hihi!
    Ze zijn leuk.. en mooi zo op het stoere bakje!
    Geniet van het mooie weer. groetejs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Judith! Wat aardig van de buurman dat je mee mag genieten, dubbel genieten: van het uitzicht en in je huis... Fijne dag. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen